2013. augusztus 15., csütörtök

Díj#3

Szabályok :
11 dolog rólam
 - 11 válasz
 - 11 kérdés
 - 11 bloggernek tovább küldeni

11 dolog rólam: 

1.Imádom Justin Bieber-t :D
2. Durván 2 és fél éve vagyok directioner.
3. Kedvenc bandáim: One Direction, The Janoskians
4. Kedvenc 1D tagom: Harreeh :D 
5. Van egy bátyám.:)
6. Szeretnék eljutni: 
-Londonba
-Párizsba
-Hawaiira
7.  Kedvenc színem: kék, fekete.
8. 13 éves vagyok.
9. Imádok zenét hallgatni, lazulni a haverokkal, vagy ha épp olyan pillanatomban vagyok akkor egyedül ülni a szobámban és zenét hallgatni, vagy egyedül sétálni.
10. Nagy Twilight fan vagyok :3

A 11 válasz:

1. Ki a kedvenc 1D tagod?
-Harry. :)
2.Mi a kedvenc színed?
-kék, fekete
3.Van kedvenc sztárpárod? Ha igen akkor kik?
-Hát eddig Liam és Dani volt.. de mivel ők már nincsenek együtt így nincs.
4.Mikor kezdtél blogot írni??
-2012. szeptember. 30. ^^ :D
5. Miért kezdtél el írni?
-Kedvem támadt hozzá.. alapból imádok fantáziálni.. és gondoltam akkor már leírom. :)
6.Szépen rajzolsz??
-Hát.. fogjuk rá :D
7.Szereted Austin Mahone-t?
-Igen *-*
8. Ha igen, mióta?
-Mostanában kezdtem el néha hallgatni a számait.. :)
9.Mit gondolsz Selena Gomez-ről?
-Nincs róla konkrét véleményem, mint énekest nem az, hogy nem szeretem, de sose hallgattam így nem gondolok róla semmit. o.O :D
10. Szereted Demi Lovato-t?
-Igen :)

11 kérdés:

1. Hány éves vagy?
2. Kedvenc énekesnőd?
3. Szeretsz rajzolni?
4. Elítéled a melegeket?
5. Kedvenc színed?
6. Van tesód?
7. Ha igen, mennyi?
8. Szereted Justin Bieber-t?:D
9. Kedvenc idézeted?
10. Medence vagy tenger?
11. Kedvenc zenéd?:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése